همکاران عزیز لطفا سوالات خود در زمینه امتحان دستیاری را فقط به ایمیل doctoradeli78@yahoo.comارسال کنید.امکان پاسخدهی در وبلاگ وجود ندارد.

اطلاعیه

موسسه سروش فرزانگان مفتخر است که با همکاری ستاد شاهد و ایثارگر دانشکده علوم پزشکی اصفهان اقدام به برگزاری جلسه مشاوره و برنامه ریزی رایگان با حضور آقای دکتر پوریا عادلی در روز سه شنبه مورخ 5/7/90 خواهد نمود .

جهت اطلاعات بیشتر با شماره های 09125607995 و 6259200-0311 تماس حاصل فرمائید .

محل برگزاری همایش سالن کنفرانس معاونت دانشجوئی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

برنامه مرحله اول بسته طلائی دکتر عادلی

ردیف

هفته ها

نام درس

نام درس

1

هفته اول

گوارش

اطفال 2

2

هفته دوم

خون

اطفال 3

3

هفته سوم

ریه

پوست

4

هفته چهارم

قلب

فارماکو ؟

5

هفته پنجم

کلیه

ارولوژی

6

هفته ششم

غدد

عفونی

7

هفته هفتم

جراحی1

نورولوژی

8

هفته هشتم

جراحی 2

نورولوژی

9

هفته نهم

جراحی 3

چشم

10

هفته دهم

جراحی 4

گوش و حلق و بینی

11

هفته یازدهم

روماتولوژی

ارتوپدی

12

هفته دوازدهم

اطفال 1

روانپزشکی

13

هفته سیزدهم

اطفال 4

رادیولوژی

14

هفته چهاردهم

زنان 1

پاتولوژی؟

15

هفته پانزدهم

زنان 2

اپیدمیولوژی

بسته طلایی پاییزه سروش فرزانگان :

در این مجموعه ارزشمند و طلایی بر آن شدیم در کنار استفاده از برترین اساتید کلاسهای رزیدنتی کشور در طی چند سال اخیر و تدارک ائتلافی از برترین ها با توجه به برگزاری امتحان رزیدنتی در فروردین ماه سال 1391 با ارائه برنامه جامع داوطلبان را تا جلسه امتحان رزیدنتی همراهی کنیم .

ویژگی های منحصر به فرد مجموعه :

-         داوطلبان با شرکت در این برنامه می توانند از ابتدای پاییز تا روز امتحان سه دور جزوات را مرور کرده و با آمادگی کامل در جلسه امتحان حضور یابند .

-         در این برنامه سعی شده بیشترین همپوشانی و مشابه خوانی در دروس مختلف لحاظ شده تا با مطالعه مشابه رفرنس های مختلف در فواصل اندک حداکثر صرفه جویی در وقت و توان داوطلبین لحاظ شود .

در طی این برنامه با ارسال آنالیز آماری سئوالات در سالهای مختلف و تعیین فصول مهم و کلیدی هر درس سعی می شود تا انرژی و توان همکاران عزیز بصورتی هدفمند و برنامه ریزی شده صرف گردد

با  عرض سلام و تبریک به مناسبت عید سعید فطر وارززی قبولی طاعات وعبادات شما عزیزان  به اطلاع میرساند نمایندگی موسسه سروش فرزانگان در استان  اصفهان اقدام به عرضه بسته طلایی پاییزه خود به همراه مشاوره وبرنامه ریزی اختصاصی رایگان برای هر فرد نموده هست.همکاران گرامی جهت تعیین وقت مشاوره با شمارههای 09125607995و6259200-0311 تماس حاصل نمایند.